-
HomeContact
Achterliggende gedachten
Door de jaren heen heb ik goed om me heen gekeken en geluisterd hoe er wordt gehandeld bij persoonlijke problemen en problemen in teamverband en organisatie. Door dit op een kritische, oplossensgerichte manier te bekijken ontwikkelde ik een visie die bij mij aansluitend als persoon en als coach, waardoor ik nu inzichtelijk kan maken waar ik voor sta:• Mensen met een persoonlijke vraag hebben een luisterend oor nodig;
• Door een objectief persoon kan een probleem makkelijker worden uitgezoomd;
• Laat de ander niet alleen maar praten, probeer ook te begrijpen wat hij of zij bedoelt;
• Door drukte zijn sommige levens chaotisch en ontbreekt het aan structuur voor het zoeken naar de oplossing;
• Onzekerheid is vaak een oorzaak van het probleem;
• Bedrijven nemen geen tijd om naar hun werknemers te luisteren;
• Veelal ligt de oplossing in de organisatie zelf maar door gebrek aan communicatie, bekwaamheid en daadkracht wordt daar niets mee gedaan;
• Breng in kaart wat het probleem is, spreek en luister naar elkaar, doe moeite om elkaar te begrijpen, maak een duidelijk plan van aanpak waar iedereen achter staat en ga aan de slag met zijn alle.
Spreekt dit je aan, neem dan contact op met Coaching Bekkers.
Door de jaren heen heb ik goed om me heen gekeken en geluisterd hoe er wordt gehandeld bij persoonlijke problemen en problemen in teamverband en organisatie. Door dit op een kritische, oplossensgerichte manier te bekijken ontwikkelde ik een visie die bij mij aansluitend als persoon en als coach, waardoor ik nu inzichtelijk kan maken waar ik voor sta:
• Mensen met een persoonlijke vraag hebben een luisterend oor nodig;
• Door een objectief persoon kan een probleem makkelijker worden uitgezoomd;
• Laat de ander niet alleen maar praten, probeer ook te begrijpen wat hij of zij bedoelt;
• Door drukte zijn sommige levens chaotisch en ontbreekt het aan structuur voor het zoeken naar de oplossing;
• Onzekerheid is vaak een oorzaak van het probleem;
• Bedrijven nemen geen tijd om naar hun werknemers te luisteren;
• Veelal ligt de oplossing in de organisatie zelf maar door gebrek aan communicatie, bekwaamheid en daadkracht wordt daar niets mee gedaan;
• Breng in kaart wat het probleem is, spreek en luister naar elkaar, doe moeite om elkaar te begrijpen, maak een duidelijk plan van aanpak waar iedereen achter staat en ga aan de slag met zijn alle.
Spreekt dit je aan, neem dan contact op met Coaching Bekkers.
• Mensen met een persoonlijke vraag hebben een luisterend oor nodig;
• Door een objectief persoon kan een probleem makkelijker worden uitgezoomd;
• Laat de ander niet alleen maar praten, probeer ook te begrijpen wat hij of zij bedoelt;
• Door drukte zijn sommige levens chaotisch en ontbreekt het aan structuur voor het zoeken naar de oplossing;
• Onzekerheid is vaak een oorzaak van het probleem;
• Bedrijven nemen geen tijd om naar hun werknemers te luisteren;
• Veelal ligt de oplossing in de organisatie zelf maar door gebrek aan communicatie, bekwaamheid en daadkracht wordt daar niets mee gedaan;
• Breng in kaart wat het probleem is, spreek en luister naar elkaar, doe moeite om elkaar te begrijpen, maak een duidelijk plan van aanpak waar iedereen achter staat en ga aan de slag met zijn alle.
Spreekt dit je aan, neem dan contact op met Coaching Bekkers.
Visie
Achterliggende gedachten
Door de jaren heen heb ik goed om me heen gekeken en geluisterd hoe er wordt gehandeld bij persoonlijke problemen en problemen in teamverband en organisatie. Door dit op een kritische, oplossensgerichte manier te bekijken ontwikkelde ik een visie die bij mij aansluitend als persoon en als coach, waardoor ik nu inzichtelijk kan maken waar ik voor sta:• Mensen met een persoonlijke vraag hebben een luisterend oor nodig;
• Door een objectief persoon kan een probleem makkelijker worden uitgezoomd;
• Laat de ander niet alleen maar praten, probeer ook te begrijpen wat hij of zij bedoelt;
• Door drukte zijn sommige levens chaotisch en ontbreekt het aan structuur voor het zoeken naar de oplossing;
• Onzekerheid is vaak een oorzaak van het probleem;
• Bedrijven nemen geen tijd om naar hun werknemers te luisteren;
• Veelal ligt de oplossing in de organisatie zelf maar door gebrek aan communicatie, bekwaamheid en daadkracht wordt daar niets mee gedaan;
• Breng in kaart wat het probleem is, spreek en luister naar elkaar, doe moeite om elkaar te begrijpen, maak een duidelijk plan van aanpak waar iedereen achter staat en ga aan de slag met zijn alle.
Spreekt dit je aan, neem dan contact op met Coaching Bekkers.